Fredag

        Tid: 15:14:00 Datum: 2008-02-15
Då har snart halva fredagen gått, eller kanske inte riktigt, men snart. :) Pågen kommer hem om ca 2 tim och då är det dags för lite middag. Idag blir det kassler och paprikaris till middag och jag hoppas att det är gott. Första gången jag ska laga det ikväll så vi får hoppas att det går bra.
Resterande kväll kommer mest troligast att spenderas i soffan framför tv:n zappandes mellan kanalerna och de dåliga tv-program som sänds fredagar. Kanske har vi någon film här hemma som vi inte sett på länge som vi kan titta på, tända lite ljus och bara mysa.

Idag har jag varit och styrketränat. Det var skönt och träna, men det är så tråkigt när det är pensionärsträff på gymmet. När man tränar på förmiddagen så är där oftast många pensionärer och de står mest bara runt maskinerna och pratar, kanske gör de någon repetion. Får kanske sluta träna på fömmidagen.......Ialla fall så efter träningen körde jag och köpte nya Cosmopolitan och sedan körde jag och hämtade Fatika hos mina föräldrar. Efter ett snabbesök hos dem så var det hem, duscha och nu sitter jag här och önskar att tiden gick lite fortare. :P

:)
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0