1 vecka med Clinique

        Tid: 21:31:03 Datum: 2008-02-21
Idag har jag andvänt Clinique Anti Blemish Solutions 3-steg i en vecka. Jag tycker än så länge produkterna är okej, de känns bra och jag känner mig alltid fräsch efter att ha tvättat mig med dem. Jag kommer helt klart att fortsätta använda dem ett tag till, då jag inte kan vänta mig något resultat än på minst 3 veckor, då det tar ca 28 dagar för huden att skapa nya celler. (eller hur det nu var igen)

Här är några bilder från förra veckan och från idag. Som ni ser så är där ingen skillnad... än.    
 
    
    14 feb. 2008                    21 feb. 2008

  
  14 feb. 2008              21 feb. 2008
KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0