Vill inte

        Tid: 07:44:29 Datum: 2008-12-09
Jobb om ca 1 tim och jag vill verkligen inte. :(
Det känns enbart jobbigt och bege sig upp till jobbet nu med endats ca 2 veckor kvar. Känns lite som om jag har slutat redan och jag vill bara vara hemma nu. Men.... jag får försöka bita ihop och gå upp där de sista dagarna också.

Nej, nu ska jag gå och göra mig klar.....
Dagens
Humör: Dåligt då jag ska till jobb snart.
Gjort: Ätit frukost
Planerar: Jobba 8.30-15.00 och sedan åka till min mormor som fyller år idag.
Ser på: Min dator och Vakna med The Voice på kanal 5.
Lyssnar på: Vakna med The Voice på kanal 5
Läser: Ingenting.
Dricker: Igenting, men jag har druckit soda stream med smak av päron.
Äter: Har ätit frukost i form av filmjölk, flingor och russin.
Bästa: Ska få träffa mormor idag.
Sämsta: Behöva jobba idag.
Väder: Blött... tror jag, har inte varit ute än.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0