Vilken otrolig besvikelse

        Tid: 10:56:22 Datum: 2008-12-16
Jag, som många andra, brukar vara inne och läsa Blondinbellas blogg.
Hon har ju fått ett eget tv-program nu som ska vara som hennes blogg, bara det att man ska få se det på tv - hur hon lever sitt liv. Hon skrev i ett av sina inlägg att detta programmet gav henne en chans att få visa vem hon verkligen är. Man får ju en viss bild av henne när man läser hennes blogg och kanske är det denna bild hon vill bli av med... genom att göra ett tv-program.

Min bild av Blondinbella när jag läser hennes blogg var/är en helt annan än den jag fick utav henne i hennes
första program. Bilden jag fick utav henne i programmet är att hon är en bortskämd tonåring som lever i en bubbla. Hennes prat om städning och städhjälp!!? I sin blogg ger hon sken av att hon blivit mer huslig sedan hon blev tillsammans med Nils, men så verkar det ju inte alls i hennes tv-program.

Vilket är sanningen?
Vem är egentligen den riktiga Blondinbella, som hon så gärna ville visa??
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0