Trodde jag aldrig

        Tid: 10:52:35 Datum: 2008-12-15
Jag sitter ju och tittar på första säsongen av One Tree Hill och blev därmed också lite nyfiken på skådespelarna.
Började surfa runt och hittade en förvånande sak.
Sophia Bush, som spelar Brooke Davis, har varit gift med Chad Michael Murray, som spelar Lucas Scott.
Dessa två skilde sig dock efter att Chad tydligen ska ha varit otrogen med Paris Hilton under inspelningen
av filmen House of wax. De båda ska dock ha gått vidare och numera dejtar Sophia en annan kollega ifrån serien One Tree Hill och det är James Lafferty, som spelar Nathan Scott.

  
Sophia Bush, Chad Michael Murray, James Lafferty

Men nog om detta, det var inte det som förvånade mig, utan det som förvånade mig är att Sophia dejtat en person som medverkat i MTV-serien Laguna Beach, Stephen Colletti.
Stephen har ju också dejtat Lauren Conrad som är med i MTV-serien The Hills.

 
Stephen Colletti, Lauren Conrad

Oj, detta blev krånligt. :)
Stephen och Lauren var båda med i serien Laguna Beach.
The Hills är en följd på Lauren Conrads liv efter det att hon lämnat Laguna Beach och
 flyttat till Los Angeles med Heidi Montag.
KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0