The Hills - skvaller

        Tid: 12:58:34 Datum: 2008-12-14
Nu är det återigen dags för lite skvaller om personerna i MTV-serien The Hills.
Det handlar om Audrina Patridge.
Hon har nyligen avslöjat att hon inte vill vara med i The Hills längre, utan hon skulle hellre vilja ha en egen verklighetsserie med sina riktiga vänner.
Vad hon menar med det, sina riktiga vänner, vet jag inte.
Hon kanske inte anser att Lauren och resterande i serien är hennes riktiga vänner.

Skulle du följa Audrina Patridges serie om hon skulle skaffa sig en egen verklighets baserad serie?

Jag skulle följa den, tror jag.
Jag skulle ialla fall titta de första avsnitten för och se vad det handlar om och om det är något intressant.
 Jag tycker om Audrina och tycker att hon många gånger kan framställas som en hemsk person i The Hills och det är inte riktigt rätt.

  

Audrina ser alltid lika fräsch ut.
Alltid så fräsch och glad.

Källa: Posh24


Edit: Ni glömmer väl inte att de gamla avsnitten ifrån säsong 4 visas just nu på MTV.
Det pågår mellan 11-16 idag, så har du missat något avsnitt, så bädda ner dig i soffan och sätt tv:n på MTV så kan du se tidigare avsnitt.
KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0