På schemat idag

        Tid: 10:40:16 Datum: 2008-12-26
Idag får det stå lite träning på schemat.. närmare bestämt lite styrketräning.
Lusten att bege sig iväg till gymmet vill inte riktigt infinna sig och jag mår lite illa och magen är i lite uppror. *suckar*
När ska det sluta?? Känns som om min mage alltid är i uppror och det börjar bli kämpigt och tråkigt. Ingenting hjälper heller... Jag borde kanske återgå till de laktosfri produkterna så som smör, mjölk och fil. Se om det verkligen är det som spökar.

Nej, nu ska jag se om jag kan göra någon nytta här hemma innan det är dags och bege sig till gymmet.

Vad ska ni hitta på idag, när det är annandag jul?
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0