Lyckan varar sällan länge

        Tid: 14:55:48 Datum: 2008-12-15
Jag sökte ett jobb för säkert två månader sedan och jag blev kallad på intervju, sedan hörde jag inget mer på ett tag. En dag ringde de och frågade om jag ville komma och träffa rektorn och självklart ville jag det.
Träffade rektorn (som för övrigt ägnade 5-6 min åt mig) och pratade. Idag ringde de och meddelade att jobbet gått till någon annan. *suckar*
Lyckan är sällan långvarig... ialla fall inte i mitt liv.
Det jag blir mest ledsen över är att de som skulle blivit mina kollegor sagt nästan från början att jag skulle passa in med de och att jag skulle passa in i verksamheten. Tydligen var det någon som inte kände det så.
Det som stör mig mest är att jag inte fick någon direkt förklaring till varför jag inte fick jobbet.... och nu står jag här med flera frågor och som jag inte kan få några svar på.

När ska jag få chansen till ett bra och lyckligt liv?



Känner mig trött och utsalgen - därav bilden.
KATEGORI » Personligt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0