Känsligt

        Tid: 15:41:45 Datum: 2008-12-02
Idag hade jag mitt sista IUP-samtal på jobb.
Detta samtalet var jobbigare än övriga då jag kommer till att sakna detta barn något så enormt mycket efter det att jag slutat. Men.. samtalet gick bra. Jag kan inte skriva så mycket då man har tystnadsplikt, så då kan jag ju inte rapa ur mig för mycket här på bloggen.
Men... för mig var det ialla fall ett känsligt samtal då jag insåg att jag ska sluta och att jag inte kommer till att gå tillbaka efter nyår till de rutiner man nu är så van vid.

Vad gör man?
Hur tar man sig förbi detta?



Min värld ser allt mer grå och trist ut.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0