Här kommer Grinchen

        Tid: 10:43:42 Datum: 2008-12-24

Ja, jag känner mig verkligen som Grinchen idag.
För det första så känns det inte som julafton och bara det gör att det hela känns trist och tråkigt med jul.
Sedan är vädret grått, trist och väldigt dimmigt och hur glad blir man utav det vädret.
Sedan är julafton en tid så familjer ska samlas, men min pappa är tyvärr tvungen att jobba ikväll... så det känns mindre roligt. Dessutom tycker jag att julmaten är tråkig och inte speciellt god och jag tycker att Kalle Anka kl 15.00 är väldigt tråkig och väldigt uttjatad.

Ja, här kommer som sagt var Grinchen!!



Bild: cdon.com

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0