Dålig uppdatering

        Tid: 18:55:03 Datum: 2008-12-21
Oj, vad jag har varit dålig med uppdateringar här. *skäms en aning*
Jag har varit sjuk i en vecka nu och inte verkar det som om förkylningen vill ge med sig och ont i öronen har jag till och från. *suckar* Jag blir inte förvånad över att jag är lite dålig fortfarande, för jag brukar alltid vara sjuk över jul och nyår så varför skulle det vara annorlunda detta året?
:-P

Idag har vi varit ute och shoppat de sista julklapparna, så nu är alla klara förutom B:s syster och sambo, men vi vet vad de ska få så det är inte så farligt att de inte är klara.
Var ska ni fira jul förresten? Vi ska fira hos min mormor i Hörby på julafton och sedan dagen efter ska vi vara hemma hos B:s föräldrar.

Ikväll ska jag slöa och ta det lungt, börjar jobba kl. 07.00 imorgonbitti... och ser inte fram emot det. :(


KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0