Dagens

        Tid: 13:19:01 Datum: 2008-12-08
Tittade precis in hos shopaholicmamman och såg att hon hade en bra lista, så därför lånar jag den ifrån henne, jag hoppas att det går bra.

Humör: Halvdåligt, känns jobbigt att inte veta, att inte själv kunna kontrollera beslutet.
Gjort: Sminkat mig, klätt på mig, varit på anställningsintervju, gått en runda i Helsingborg och shoppat en tröja, spelat bilspel och nu ligger jag i soffan.
Planerar: Slappa och träna.
Ser på: Min datorn och Våra bästa år på 3:an.
Lyssnar på: Våra bästa år
Läser: Alla bloggar jag läser varje dag.
Dricker: Soda Stream med smak av päron.
Äter: Pasta och falukorv.
Bästa: .... kommer inte på något för tillfället.
Sämsta: Grått, trist väder och att behöva gå och vänta på ett stort beslut som ska fattas av någon annan.
Väder: Grått, trist och kallt.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: patricia

Hoppas det gick bra på intervjun idag och att du får ett besked snart :)

2008-12-08 @ 14:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0