Att hata sin svärson

        Tid: 14:24:06 Datum: 2008-12-04

Man hör ju hur ofta som helst att föräldrar ska vara lyckliga och glada för sin barn, så länge barnen själva är det. Jag håller inte riktigt med i detta påståendet och det gör tydligen inte Heidi Montags, eller som hon numera heter Heidi Pratt, mamma Darlene heller. Heidis mamma har i senaste nummret av Us Weekly talat ut om sin dotters bröllop eller hemliga cermoni som ägde rum nere i Mexiko. Hon säger att hon är förkrossad över dotterns äktenskap och val av man och hon går till och med så långt att hon vågar påstå att hon inte skulle bli förvånad om Spencer Pratt drogade Heidi innan cermonin. Hon menar att om man skulle få be och se ett blogdprov ifrån Heidi innan cermonin, så skule det visa att hon blivit drogad och detta av Spencer. Darlene stoppar inte med detta påståendet utan fortsätter med att säga att hon tycker Spencer är manipulativ och att han verkar ha en otrolig makt över Heidi och jag kan inte annat än hålla med Darlene i detta påståendet. Ni som tittar på The Hills vet vad jag pratar om... eller ialla fall några av er. Darlene fortsätter med att säga att Spencer gjort så att Heidi tappat kontakten med sina vänner och återigen håller jag med... Kolla händelsen mellan Heidi och Lauren som en gång i tiden var BFF. (best friends forever)
Darlene menar att det verkar som om Spencer inte vill vara gift med Heidi, utan det handlar mer om att han vill äga henne. Hon avslutar sin intervju med tidningen genom att säga:
"Gud säger att man ska älska sin fiende, men jag trodde aldrig att det skulle gälla min svärson."

Mr och Mrs Spencer Pratt

KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0