Vilket väder

        Tid: 08:14:29 Datum: 2008-08-14
Ligger just nu i sängen och kollar ut genom fönstret och uptäcker den gråa himlen. Lusten att ta på sig ett par riktigt sköna mysbyxor, raggsockar och en riktigt stor och mysig tröja är stor.... men... Jag äger varken det ena eller det andra. Det enda jag har av denna, för tillfället, önskeoutfit är faktiskt raggsockarna. :-P
Får kanske införskaffa mysbyxor och en stor mysig tröja som man kan glida runder i här hemma när vädret är grått och mörkt utanför.

Vad händer idag?
Nu skulle jag egentligen vara på väg till Röstånga för lite uteaktiviteter med jobb..men vaknade med huvudvärk så jag valde att inte åka iväg, utan att istället vila så jag orkar med föreläsningen i eftermiddag. När den är avklarad, får vi se hur jag mår och känner mig... Kanske blir en tur till Bauhaus för och kolla tapeter till sovrummet. De ska vara beiga och om jag hittar någon riktigt snygg så blir det en fondvägg också.
Vad tycker ni?
Måste fondväggen vara på den väggen där man har huvudgavlen på sängen eller kan fondväggen vara på väggen vid fotändan?

Just nu har vi gult (ljusgul) i sovrummet och jag kan tala om att jag inte tycker att det är någon bra färg i ett sovrum.
Jag vill gärna ha lite mörka och dova färger i mitt sovrum för jag vill uppnå den där max på den där mysighetsfaktorn. :) Jag har i princip inrett vårat sovrum i huvudet, nu ska det bara komma ut och bli verklighet också. :)

Nej, nu ska jag stoppa något i magen och sedan är det duschen och sist, men inte minst, promenad med Fatika.
Ska hinna vila lite också så huvudvärken antingen blir mindre eller kanske försvinner helt. Jag hoppas ju självklart på det sistnämnda.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0