Trevlig present :)

        Tid: 12:51:53 Datum: 2008-08-26
När jag kom hem ifrån jobb vid strax efter 12.00 så möttes jag av ett rosa paket och jag funderade genast på vad det kunde vara. Hade jag beställt något, men glömt det?
Hmm.... Jag öpnnar det fina, rosa paketet och däri hittar jag en Voodoll. :) Kan ni förstå min lycka när jag ser den lilla dockan? Jag är löjligt förtjust i dem små dockorna. :)

Dock som jag fick var Baby Charm.



Baby Charm gör spädistiden till den bästa tiden i ditt liv. Hon sprider harmoni och ser naturligtvis till att det aldrig fastnar hundbajs på barnvagnsdäcken.

Glöm nerkräkta axlar och blöjeksem. Glöm gallskrik och sömnlösa nätter. Baby Charm är den gosigaste och charmigaste bebisen i hela världen.

Amningen kommer gå som en dans. Och medan din lilla prins/prinsessa sover sött kan du lungt sitta och beundra underverket. Ibland kan småbarn tära en aning på förhållandet. Med Baby Charm är detta inget problem. Passionen kommer flöda som aldrig förr.

Baby Charm kan även ge dig kraft att hantera näsvisa svärföräldrar och se till att gravidmagen försvinner på nolltid.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0