Svullo - kväll

        Tid: 16:39:57 Datum: 2008-08-08
Ja, ikväll blir det verkligen en ätarkväll.
 Pågen är just nu (tror jag) på kinarestaurang och handlar mat, sedan blir det godis och läsk ikväll när brossan kommer. Det kommer för min del  och för pågens också bli en och annan starkare dricka. :-P
Var på systemet innan och inhandlade några Smirnoff Ice nämligen.
Några ligger just nu i kylen och blir riktigt svala och goda. :)
I och med allt ätande som lär bli ikväll, så är det träning imorgon som gäller.
På vilket sätt det blir träning vet jag inte än... Om det blir en runda till gymmet eller om jag ger mig ut och springer en runda. Jag vet inte.... återstår och se vilket humör jag är på imorgon.

Nej, nu ska jag se om jag kan göra någon nytta innan den goda maten kommer. :)
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0