Söndag

        Tid: 09:52:12 Datum: 2008-08-10
Söndag idag, som om ni inte visste det, och sista dagen denna helgen, som om ni inte visste det heller. :-P
Vädret är inte det mest uppiggande, utan istället är det nerdragande väder - regn, regn och regn. Men ändå.... på något sätt så tycker jag att det är mysigt med detta regnet. Jag har ju ett tag nu frågat efter hösten... så kanske är den på väg nu. :) Kanske inte direkt många som blir glada nu, men jag blir det. :) Med höst och dess väder betyder det mysiga stunder i soffan med en bra film, mer rolig tid framför datorn utan dåligt samvete o.s.v. Dessutom blir det betydligt skönare och bege sig till gymmet också. :) Dit ska jag idag... nu när som helst.... Ska bara skriva klart här, sedan ska jag klä på mig och sedan köra. Funderar på om man ska ta en solning idag också... eller..... Jag vet inte.

Vad ska ni göra idag då? Regnar det hos er också kanske?
Jag skulle gärna sätta mig i en biosalong nu och titta på The Dark Knight. :)

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0