Slå samman bloggarna?

        Tid: 19:41:56 Datum: 2008-08-07
Jag har denna bloggen och sedan har jag en annan blogg också, min s k träningsblogg.
Jag funderar nu på om jag ska slå ihop de bägge bloggarna och enbart köra på en. Känns inte som om det är mycket lönt med en renodlad träningsblogg då jag inte tränar så mycket. För tillfället försöker jag få en rutin på att träna 3 dagar i veckan och det är en kamp. Det är så mycket som kan komma in och störa i ens planering. Känns då som om det är enklare och skapa kategorier som har med träningen och göra och ha det på denna bloggen också.

Vad tycker ni?
Vore kul och höra era åsikter.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0