Ser att den inte fungerar

        Tid: 23:59:26 Datum: 2008-08-23
Jag ser att bannern i mitt inlägg nedan inte fungerar som den ska, men jag garanterar att ni kommer till rätt sida när ni klickar på den. Jag ska föröska fixa till det imorgon, för just nu är jag alldeles för trött för och försöka fixa till någonting.
Mina ögon börjar hänga och jag har så svårt och hålla de uppe pga att jag är så trött.

Förresten... någon som vet hur man kan spara ned bilder på kläder ifrån Gina Tricos sida för att sedan visa de här i bloggen? Jag lyckas inte så bra med det och jag har några plagg jag skulle vilja ställa frågor om till er där ute. :-P

Natti, natti... sov gott allesammans. :-)

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Sabine

snygg design!

2008-08-24 @ 13:53:19
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0