Senare och senare

        Tid: 15:00:59 Datum: 2008-08-24
Jag blir lite sur och irriterad när man loggar in på förmiddagen för att läsa de de bloggar man följer och upptäcker att de inte ens uppdaterat för dagen ännu...
hahahhaha
Nu har jag gått och blivit likadan.
 Detta är mitt första inlägg och kl är nu snart 15.00 på eftermiddagen.
Jag borde har skrevet ett inlägg för flera timmar sedan, men så är tyvärr inte fallet idag.
Får verkligen bli bättre på den delen alltså.

Vad har vi hittat på idag då?
Vaknade vid 11.00 i förmiddags. Gick upp, kollade de bloggar jag alltid kollar, duschade och sedan körde vi till Väla och beställde ett par nya glasögon till mig som kommer om ca 2 veckor. Behöver jag säga att jag verkligen hoppas att dessa två veckorna gå väldigt fort för jag vill verkligen ha dem nu. Nu, nu, NU!! Jag har huvudvärk dag ut och dag in och jag hoppas att det är min dåliga syn och icke användandet av glasögon som bidrar till det.
Ialla fall.... När vi beställt mina glasögon så körde vi till Rusta och tittade på tapeter till sovrummet och hittade någon av intresse, men så körde vi över till K-RAUTA och där hittade jag "DEN" tapeten. Jag blev nästan förälskad med en gång och nu är det bestämt att vi ska köpa den tapeten och jag är överlycklig. :) Färgen är mörk ljungrosa och jag längtar tills den sitter uppe och gör sovrummet lite mörkare och mysigare. :)

Nej, nu ska jag tjata på sambon om att han får gå ner i tvättstugan och lägga i tvätten i torktumlaren så vi kan komma iväg till hans föräldrar och sedan komma hem igen... så jag kan skriva ännu fler inlägg som jag har planerade i huvudet. :)
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Sofhie

Japp jag ska på upprop på tisdag :O jätte nervös.. och imorgon får jag mina nycklar till lägenheten :) jej.. och sen ska jag börja jobba på mitt extra jobb nu i veckan också.. ännu mer nervös jue :P men men det är bara till att ta sig i kragen :P

Oj då, stort steg. Önskar er lycka till:D Verkligen!

2008-08-24 @ 16:41:17
URL: http://sofhieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0