Ny dag, nya tag

        Tid: 09:37:55 Datum: 2008-08-08
Fredag idag och det är en ny dag, vilket betyder nya tag.
Igår var inte min bästa dag, så jag hoppas på att denna dagen blir bättre. Många säger att dagarna inte blir bättre än vad man gör dem till. Vad tycker ni om detta talesätt? Stämmer det eller stämmer det inte? Jag kan tyvärr inte hålla med om att det stämmer, ialla fall inte till 100 %. Jag kan försöka göra en dag så bra som möjlig, men om jag har känslor av ångest och panik precis under ytan så är det väldigt svårt att försöka göra en dag så bra som möjlig. Då tänker jag mestadels på känslorna och frågar mig själv när det ska bryta ut och hur pass svårt det blir denna gången att ta sig igenom det. Så för min del så tycker jag inte att det stämmer med att "en dag blir så bra som man gör den till".

Vad händer för min del idag då?
Inte mycket faktiskt då jag är hemma från jobb idag också. Har inte sovit så jätte bra inatt utav olika anledningar, så jag mår inte så bra. Nu ska jag försöka få i mig lite frukost och sedan ska jag försöka engagera mig i något.

Ha en bra dag!
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0