Min ständiga följeslagare

        Tid: 12:15:10 Datum: 2008-08-14
*suckar*
Vaknade med huvudvärk, stannad hemma från förmiddagens aktiviteter för jag trodde att det skulle bli bättre.... men tji fick jag. Min "älskade" huvudvärk är fortfarande kvar och det känns som om den blir värre och värre, istället för bättre och bättre. Jag är så trött på denna ständiga huvudvärk... så nu får jag väl snart ringa till optiker för och få fixat antingen glasögon eller linser. Lutar åt linser om jag ska vara ärlig. Känns som om det är enklast för mig.

Nej, nu är det en treo som gäller och så vila i 20 min eller något... sedan är det dags och köra till Svalöv och för 3 tim föreläsning. Blä... blä... blä.....
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0