Lite Lauren Conrad

        Tid: 21:14:00 Datum: 2008-08-04
Tänkte att det var dags och skriva lite om Lauren Conrad igen.
Vid det här laget känner väl de flesta av er till att det är en av stjärnorna i The Hills.
Ialla fall så var hon på lunch igår tillsammans med en väninna.
Lauren själv är klädd i en enkel med snygg outfit som jag gärna hade satt på mig.
Enkla stuprörsjeans med ett hål vid knäna som ger det hela en skön känsla, en snygg orange skjorta och så skyhöga klackar på fötterna.
Jag har ingen aning om vem väninna är, men hon är lika söt som Lauren och lika snyggt klädd i ett linne och kjol.

   

1) Kolla Laurens klackar
2) Lauren blir uppenbarligen chockad över något väninnan säger
3) Laurens vanliga pose nr hon lyssnar på något eller någon
4) Laurens helschyssta kläder, enkelt men snyggt
KATEGORI »  | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: DENISE DORNELL

jag också, skriv till mig, ser dej inte

2008-08-04 @ 21:30:17
URL: http://dld.blogg.se/
Postat av: DENISE DORNELL

ge nig din msn istället



popsy[email protected]

2008-08-04 @ 21:40:58
URL: http://dld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0