Kvällens händelser

        Tid: 20:23:44 Datum: 2008-08-19
Kvällens händelser har inte varit speciellt speciella.
Eftermiddagen och kvällens stora händelse har varit att ta itu med tvätten. Jag började på den, sedan när Benny kom hem fick han ta över. Middag har också lagats och idag blev det potatis och kött. Sedan har i princip resten av kvällen tillbringats i soffan och tv:n. Var förvisso inne i affären innan och handlade frukt och keso, så för ett litet tag sedan åt jag en tallrik frukt med naturell yoghurt och keso. Mumsigt. :) Jag är förvisso så väldigt sugen på knäckebröd, ägg och kaviar.... men vi har inte ägg och kaviar hemma... så det kan tyvärr inte bli något sådant ikväll.

Ska nog gå och lägga mig tidigt ikväll.
Känner mig lite trött faktiskt... så varför sitta uppe då?


KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0