Kändisskvaller

        Tid: 17:04:30 Datum: 2008-08-19

Här är de senaste nyheterna gällande The Hills - stjärnorna Heidi Montag och Spencer Pratt.
De vill tydligen ta över efter Lauren Conrad. Enliget de senaste ryktena är den fjärde säsongen av The Hills den sista för Lauren Conrad. Heidi Montag säger att hon tror att Lauren tröttnat på showen, men att hon (Heidi) och Spencer gärna kan tänka sig att ta över rollen som kommentator. Spencer älskar serien och skulle tydligen gärna vilja spela in 10 säsonger till.
Hmm.... undra hur serien skulle se ut utan Lauren i huvudrollen..
Skulle det vara Spencer och Heidi som serien skull börja handla om?
Jag tror faktiskt att jag hade tittat på den om så hade varit fallet.
Varför? Jo, för att jag tycker att Heidi och Spencer gör sig rätt bra i serien.

    
(Bilder från posh24)

Det är rätt kul och se hur paret är mot varandra på bilder som dessa ovan, men i serien The Hills verkar det inte alls vara så gulligt och gosigt. Jag såg första avsnittet av fjärde säsongen innan idag och då verka de mest som hund och katt. Hmmm.... är de falska i serien eller är de falska på bilderna?

KATEGORI »  | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: sofia

söta bilder på dem :)

2008-08-19 @ 17:05:17
URL: http://ffian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0