Har inte fungerat tidigare

        Tid: 20:21:04 Datum: 2008-08-25

Att där inte kommit ett inlägg förräns nu beror på att jag haft problem med att logga in hela dagen.
grrrrrrrrrrrrrrrrr
Fler än jag som haft det problemet?

Har egentligen hur många inlägg som helst som jag vill skriva, men jag har en sjuk huvudvärk så jag orkar faktiskt inte skriva så mycket för tillfället.... utan det får istället vänta tills imorgon när jag kommit hem från jobb och sådant.
Nu ska jag istället byta om till min pyjamas och sedan ska jag bädda ner mig med min Cosmopolitan (tidningen) och läsa om hur hösten är det nya nyåret.

Hörs imorgon.
Sov gott.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: patricia

Hoppas allt är bra och att dina glasögon kommer snart :) finns inget värre än att ha huvudvärk konstant så jag lider med dig.

kram

2008-08-26 @ 10:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0