Godmorgon

        Tid: 08:31:03 Datum: 2008-08-01
Hej alla glada!

Hur är det med er idag? Själv mår jag inte 100% bra, men inte jätte dåligt heller. Det är bara det att magen inte är i riktig form idag.. så därför stannar jag hemma från jobb. Vet inte om det kan bero på godiset jag åt igårkväll eller om jag kanske håller på och bli sjuk. Jag tror förvisso det har och göra med godiset.... Ännu en anledning till att sluta med godis. Jag kan snart skriva en hel lista med anledningar till varför jag ska sluta med godis.... men... jag hittar inget annat som jag kan ersätta det med riktigt. Jag är en riktig sockergris vissa perioder.
Ialla fall.... Idag blir det till att ta det lite lungt. Kanske gå igenom min garderob och se om jag ska behålla allt där är...eller om det är dags och göra sig av med vissa plagg.

Nej, nu måste jag gå......................
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0