Fredag & morgon

        Tid: 07:13:48 Datum: 2008-08-22
Klockan är inte mycket, men ändå ligger jag här isängen med datorn i knäet och skriver dagens första blogginlägg.
Borde egentligen vara på jobb nu då jag började för nio minuter sedan, men jag ringde vid 06.30 och sade att jag tog en semesterdag idag. Vi är inte så många barn, men en väldig massa personal.
Ialla fall... Idag ska jag mysa med Fatika och sedan ska jag till optikern i eftermiddag. Kan ju tala om att jag faktiskt längtar till besöket hos optikern då jag är trött på och behöva sitta och kisa och gissa mig till vad det står ibland på saker och ting. Kanske försvinner en del av min huvudvärk också. :) Man kan ju alltid hoppas.
Det kommer också bli lite pill med bloggen, men det blir nog inte förrän ikväll.

Vad ska ni själva hitta på denna fredag?
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0