En vanlig tjej

        Tid: 07:54:06 Datum: 2008-08-28
Sitter just nu och tittar på kanal 5 och tittar på The Voice där morgonens gäst är ingen mindre än Blondinbella.
När man ser henne där i radion så verkar hon vara en rätt vanlig och trevlig tjej... Jag tror att många har fel om henne egentligen. Jag tror inte att hon är någon korkad männniska som många gärna uttrycker det, utan jag tycker hon är väldigt smart och jag beundrar henne för att hon vågar stå på sig och stå för det hon tycker är rätt och fel.
Jag håller på Blondinbella.
Jag skulle vara jätte glad om jag ens var hälften så ambitiös som henne.

Vad är dina åsikter hon Isabella "Blondinbella" Löwengrip?
KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0