Dagens första inlägg

        Tid: 10:10:26 Datum: 2008-08-23
Kl. är "bara" snart 10.00 och jag har redan städat undan lite i köket - diskat undan en del och ställt undan en del in i diskmaskinen. Vi ska ha mina föräldrar på middag här ikväll som tack för att de tapetsera om vårt storarum till oss medan vi var och jobbade.
De är så snälla, mina föräldrar. :-)
Ialla fall... Vad tror ni sambon gör medan jag städar?
Jo, han ligger kvar och sover... eller försöker sova ialla fall.
hahaha
Jag stör honom hela tiden och så ringer telefonen och det är till honom o.s.v.
Nu försöker han kalla på katten, men hon bara gömmer sig och istället kommer hunden.
hahahaha





Nej, nu ska jag klä mig och sedan ska jag försöka göra ännu mer nytta här hemma.

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0