Bak-dags

        Tid: 15:25:41 Datum: 2008-08-05

Nu är det dags för lite bak här hemma.
Tog fram en påse rabarber igår som jag skulle göra rabarberris på igår, men det blev aldrig av.
Nu har jag fått den smarta ideén att jag ska göra sockerkaka och så ska jag ha rabarber i den istället. :-P
Har aldrig testat detta tidigare, men någon ska vara första.

Tror ni det blir gott?

Har fortfarande huvudvärk och jag är trött på det.
Varje dag jag kommer hem från jobb har jag huvudvärk.
 Vad beror det på?
Är det något speciellt det beror på eller det bara är så jag är?

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: Missjeni

Ja, jag tyckte det var härligt att se att man inte behöver vara tok serös på sin stora dag. Det är ju faktiskt såna bilder som blir bäst :)

2008-08-05 @ 15:40:07
URL: http://jeni.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hej hej läste din blogg om huvudvärken!!när jag jobbade på dagis innan så hade jag ont i huvudet var o varannan dag. <Dels för att ungarna tjoar o tjimmar o sen för att jag blev så trött i huvudet därför slutade jag jobba med barn.

2008-08-05 @ 20:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0