Ändring i schemat

        Tid: 20:36:33 Datum: 2008-08-19
Igår eller i söndags skrev jag min veckas träning och då såg den ut så här:

Måndag:
Styrketräning - hela kroppen


Tisdag:
Cardio 30 min


Onsdag:
Styrketräning - hela kroppen



Torsdag:
Cardio 30 min


Fredag:

Styrketräning - hela kroppen


Lördag:
 
Cardio 30 min


Söndag:

Styrketräning?
Cardio?
Bägge?
Vila?


Nu har det blivit en ändring i schemat. Istället för vilodag på söndag, så har vilodagen blivit idag. På söndag blir det istället styrketräning tror jag eftersom det inte blir någon träning på måndag då jag ska på personalmöte.
Så är det med den saken. :-P
KATEGORI »  | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Sofia

vad är cardio?



jättefin design!

2008-08-20 @ 22:55:52
URL: http://soofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0