Turbulent tid

        Tid: 08:14:40 Datum: 2008-04-24
Hejsan

Som ni märkt har jag inte skrevet på ett tag och det har jag ingen ursäkt för. Antar att jag bara inte har känt för och skriva på ett par dagar. Har haft en del annat runt omkring som tagit en del energi och som fortfarande gör det. Jag går t ex och väntar på ett besked ifrån jobb om jag får fortsatt eller inte då jag idag bara har ett vikariat. Ska få svar antingen idag eller imorgon och detta gör mig fruktansvärt stressad. Jag är en person som reagerar fysiskt när det är något och oftast är det magen som gör ont. :(
Förutom det har jag gått och blivit sjuk..... IGEN. Har gått och dragit på mig en förkylning, hosta och feber. *suckar* Man får verkligen ta vara på den tiden man är frisk, vilket inte är långa perioder för mig. Men,men.... det är bara och sätta på det falska leendet och låtsas som om allt är toppen. (egentligen vill jag krypa ner i sängen igen och sova)

image197

Bloggen har inte heller bytat utseende som jag skrevet att den skulle och det ska den också. Det är bara det att jag inte tagit kontakt med personen igen som jag vill ska ändra designen. Får väl ta och göra det också så hon kan klämma in min blogg någonstans. Kanske kan jag få en ny design någon gång under de närmaste dagarna. :)

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0