Tidig lördagmorgon

        Tid: 08:05:19 Datum: 2008-04-05
Var har sovmorgonen tagit vägen? Det är nästan som om kroppen är en egen väckarklocka, för jag vaknar ungefär samma tid varje morgon oavsett om det är helg eller vardag. *suckar* Skulle väldigt gärna vilja sova lite längre på helgerna, men jag har så svårt för att somna om och imorse när jag vaknade så mådde jag dessutom illa och hade ont i magen. :(
Sitter nu här i fåtöljen med datorn på bordet och tekoppen sidan om. :)
Har precis, nästan, satt igång diskmaskinen för jag har ju sagt att jag ska försöka städa lite idag eftersom sambon ändå inte är hemma och det ser ut som om en atombomb slagit ner mitt i lägenheten. :P

Undrar hur vädret kommer bli idag? Det är svårt och förutspå det då det finns mörka moln på himlen, men samtidigt lyser solen. Får gå in på SMHI och kolla hur deras prognos ser ut.

Kram
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0