Sveper en Treo

        Tid: 16:55:40 Datum: 2008-04-30
Hej på er allesamman

Nu är jag hemma en snabb runda. Slutade 16.15 och har varit inne i duschen en runda och klätt mig. Nu väntar jag bara på att min Treo ska bli klar så jag kan svepa den och ge mig iväg åter igen.
Ska hem till mamma och pappa och grilla är det tänkt. Sambon väntar redan där så jag får väl skynnda mig lite. :-P

Återkommer kanske ikväll och vem vet.. då kanske där kommer en och annan bild också. Beror ju på om familjen vill vara med i min blogg. Inte alla som vill det ju.

Trevlig valborg och ligg inte för mycket i buskarna ikväll.
:-P
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: mamsen

tack för en trevlig kväll

2008-05-03 @ 19:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0