Summering av helgen

        Tid: 14:41:45 Datum: 2008-04-13
Igår på dagen gjorde vi absolut ingenting.
Jag låg med datorn i knäet och tittade på första säsongen av The Hills och sedan sov jag ett tag på eftermiddagen. På kvällen körde vi hem till S. och P. för att köra iväg och hyra film tillsammans med dem. Vi tittade på Underbar och älskad av alla samt Bring it on-någonting. (kommer inte ihåg hela namnet)
Jag blev en aningen besviken på Underbar och älskad av alla för jag trodde att den skulle vara så rolig som många sagt, men den var ju tråkig. :(
Ialla fall, kvällen hos S. och P. var verkligen trevlig och jag är glad över att vi så smått börjat umgås igen och jag hoppas att detta håller i sig och att det blir mer och mer. Jag saknar nämligen S. som vän, för hon var en utav de väldigt få vänner jag haft som jag verkligen hade roligt tillsammans med. Men... ett steg i taget. :)

Idag är det söndag och den har tillbringats till att städa och nu är det tvätta som gäller. Med andra ord - en väldigt tråkig söndag. :(
Men,men.... sådant ska också göras.
Jag hade förvisso hellre föredragit en shoppingtur istället, men till det behövs pengar och det är det lite ont om i min kassa för tillfället. :P
De stackars kronorna jag har kvar får jag försöka hålla i tills det är dags för löning den 25:e. :)
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0