Söndag förmiddag

        Tid: 10:41:09 Datum: 2008-04-27
Hej

Söndag idag och det är tvätt som står på schemat. Börjar förvisso inte tvätta förrän kl. 14.00 - men vi har tvätt för ett helt kompani känns det som. *suckar* Jag tycker inte alls om att tvätta för jag tycker att det är så fruktansvärt tråkigt, men det måste ju göras. Ska hämta hem Fatika också ifrån mina föräldrar då hon varit där över natten eftersom vi skulle bort igårkväll.

Igår var vi först inne i HBg på dagen för det var så fint väder och jag skulle titta i lite affärer. Efter lite shoppande där åkte vi till Väla för B hittade inte vad han skulle. Efter ytterliggare lite shopping där körde vi hem och gjorde oss klara, sedan var det till att köra och lämna Fatika för att till slut köra till S & P för en riktigt trevlig kväll.
Det blev grillning och jag måste tala om att de två verkligen kan grilla och göra god mat. :-) Efter maten var det dags för spel och det var riktigt kul. Jag tycker det är så roligt att spela spel med S & P. Vi spelade först en omgång av TP (Trivial Pursuit) och efter det blev det en hel del UNO. :-) Att man kan ha så roligt med lite sprit och UNO. (jag var dock nykter eftersom jag var den körande parten) Kl. 02.00 var det dags att avsluta kvällen då vi alla fyra var väldigt trötta, så ca 02.30 var vi hemma inatt. Men jag hade väldigt trevligt och jag älskar att spela spel, så jag hoppas att detta blir fler gånger med inte alltför långa mellanrum.


image198 image199
Bild 1) Kort från Uno-kortlek
Bild 2) Spelpjäs + tårtbitar från Trivial Pursuit
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0