Solen skiner!

        Tid: 16:52:36 Datum: 2008-04-10
Jaha, då slutade man för nästan 1 tim sedan och vädret blev riktigt skönt. :)
Solen skiner och man blir ju nästan på gott humör. :)
Jag skulle vilja köra in till HBg och hitta en sommarklänning och kanske äta en glass ute någonstans. Men det lär ju inte hända.... :(

Jag känner inte för att sitta stilla, men jag vet inte vad jag ska göra. B kommer ju inte hem förrän senare någon gång för han är kvar på jobb. Frustrerande!! Det är så frustrerande och känna att man vill göra något, men inte veta riktigt vad och inte ha någon att ringa heller för att fråga dem ifall de vill hitta på något. :(
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0