Snygga altanmöbler

        Tid: 19:00:22 Datum: 2008-04-14
När jag precis var inne på 24SevenLiving.se hittade jag en jätte cool möbel som jag lätt vill ha när vi köper hus. Man kan dock inte ha den utomhus, utan man får ha den på t ex en inglasad altan. Man kan ju ha den ute också, men då får man ju ta in den varje kväll så den inte blir förstörd av ev. regn på kvällen/natten.

image184
Tänk att få slänga sig i denna en sommarkväll, när man jobbat en hel dag och bara ligga i den och titta på den vackra kvällen som en perfekt avslutning på dagen.
*drömmer mig bort*
Jag vill ha denna, men jag måste först ha ett hus.
*suckar*
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: mamsen

den ser skön ut hoppas du/ni snart kan köpa dom

2008-04-15 @ 14:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0