Snart över

        Tid: 20:15:33 Datum: 2008-04-27
Hej

Nu är snart söndag också slut, vilket betyder att helgen snart är över för denna gången. Helgerna bara springer iväg tycker jag, medan veckorna ibland segar sig fram. Snart är tvättdagen också över och det är ju skönt. Nu är det en hel vecka till innan man ska tvätta igen. :-P

I veckan som kommer jobbar jag bara måndag, tisdag och onsdag sedan är det röd dag på torsdag och på fredag har jag tagit en sem.dag. Hur skönt är inte det då? Bara en tredagars jobbvecka. Tänk om det hade varit så varje vecka... hihihi
Kanske trist i längden eller så hade det varit underbart. Vad vet jag? Jag jobbar ju fem dagar i veckan oftast hela tiden, så det hade kanske varit konstigt att bara jobba tre dagar. Äsch, strunt samma... det är ju ingen rolig diskussion heller så varför fortsätta den. ;-P
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: mamsen

Kan hålla med att tredagars jobbevecka inte varit dumt men man skulle haft betalt för fem.

2008-04-30 @ 05:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0