Ska verkligen skaffa.....

        Tid: 06:45:26 Datum: 2008-04-16

.... eget Photoshop.

Onsdagmorgon och jag börjar om ca 1 tim. Jobbar till 16.15 idag.
*suckar*

Jag ska verkligen skaffa mig Photoshop så jag kan ordna med min egen bloggdesign när jag vill. Jag är trött på att vänta på att någon kan hjälpa mig. Jag trivs inte alls med den designen jag har nu och vill ha den ändrad, men klarar inte det själv och ingen tycks kunna hjälpa mig inom en väldigt snar framtid. *suckar*
Sedan känner jag det också att om jag ska betala någon varje gång jag vill ha den ändrad så kan jag lika bra lägga dem pengarna på ett eget Photoshop, för ska man betala allt från 100:- och uppåt varje gång så blir det lite dyrt i längden.

Tyvärr har jag inte pengarna att köpa eget Photoshop denna gången, så om du eller om någon du känner håller på med bloggdesign så kan ni väl höra av er? Skriv antingen en kommentar här nedan eller så skicka ett mail till:
[email protected]

Skulle verkligen uppskatta om någon kunde hjälpa mig denna gången. ;-)



KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0