Nya färger

        Tid: 21:15:40 Datum: 2008-04-25
Ja, nu ska vi börja tapetsera om här hemma i alla rummen. :) Egentligen vill vi ju ha ett hus, men i väntan på det där perfekta huset så kan man ju passa på och göra det lite mysigt här hemma. :-P
Nu är det dock så här att det står stilla i huvudet. Jag har ingen aning om längre vad jag vill ha för färger.... i något rum. Jag vill börja med sovrummet.... och jag har ingen aning om vad vi ska ha för färg där inne. Jag skulle gärna vilja ha en fondvägg... gärna lite mörkare..... men ändå inte för mörk. *suckar*
Det är svårt när det helt plötsligt blir bestämt att man ska göra om. Innan har jag gått och sagt att jag vill ha den och den färgen där och den ska vara där o.s.v. Men nu vet jag som sagt var inte och det stör mig.

Någon som har något tips på bra och fina färger till sovrum?
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: mamsen

Lite mörkare lila fondvägg och ljuslila i övrigt.Snyggt och så sover man så gott.

2008-04-27 @ 19:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0