Lördag förmiddag

        Tid: 10:29:51 Datum: 2008-04-26
Godmorgon

Morgon är det kanske inte, men jag vaknade för ca 1 tim sedan. *kryss i taket*
Jag kan inte säga att jag känner mig utsövd, snarare känner jag mig ännu mer trött än tidigare och det känns konstigt i hela kroppen. Jag är nog inte gjord för att sova länge.

Lördag idag och jag ska väl snart bege mig till Väla och se om jag kan hitta något fint klädesplagg. Återstår dock och se om jag gör det då jag mår som jag gör.... *suckar* Ikväll eller i eftermiddag ska vi hem till S & P för att grilla och ha en trevlig kväll. Hoppas att jag mår bättre tills vi ska dit, för annars blir jag ledsen.

Nej, nu måste jag ut med Fatika.
Ha en trevlig lördag.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0