Ingen bra början

        Tid: 07:17:12 Datum: 2008-04-06
Har nästan precis vaknat och det känns inte alls bra. :(
Jag har ont i magen och mår illa.
Inget kul alls.
Jag tror dock att jag vet vad det beror på.....(ingen bebis)

Idag är det ju söndag och det är sista lediga dagen innan en ny jobbevecka.
Idag ska vi tvätta lite nu på morgonen/förmiddagen och sedan i eftermiddag ska vi på ljusparty hemma hos min mamma. Det är alltid lika roligt med ljusparty för där är alltid så mycket fint. Det enda tråkiga är att man ibland inte har pengar till och kunna köpa något.
Men,men.....
 Det ska ialla fall bli väldigt roligt att titta och lukta på en massa ljus.
Företaget som har just detta ljuspartyt och som vi alltid använder oss av är PartyLite och jag personligen tycker det är ett väldigt bra företag och jag älskar deras produkter.
Kan ta kort under dagen på det jag har här hemma som jag tidigare handlat hos dem.

Nej, nu ska jag sortera tvätten så det bara är till och börja tvätta vid 08.00.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0