Helgen är över

        Tid: 21:11:57 Datum: 2008-04-13
Då är denna helgen snart också över. Jag förstår inte vart helgerna tar vägen. Arbetsveckorna känns ju betydligt längre än helgerna. Det känns som om man skulle vilja vara ledig en eller två dagar till.
Men det ska också bli kul och komma tillbaka till jobbet, för jag trivs som sagt var väldigt bra på jobb. Undra hur många som kan skriva det egentligen, att dem trivs på jobbet? Inte att de trivs med sina arbetskamrater, utan att de trivs med det jobbet de gör. Många är ju kvar på sina arbetsplatser för att de trivs med arbetskamraterna och det gör jag också, men jag trivs också väldigt bra med själva jobbet. Man får så mycket tillbaka när man jobbar med barn och det kommer så spontant också, det är så äkta.

Nej, nu är det dags och avsluta detta och bege sig till sängen. Förvisso börjar jag sent imorgon - kl. 09.00 - så det är ju inte så farligt. :) Lite sovmorgon så på måndagmorgonen är hur bra som helst. :)

Godnatt!!

(ni får gärna börja skicka iväg en kommentar när ni läst min blogg)
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0