Håller på att dö

        Tid: 13:00:16 Datum: 2008-04-09
Jag tror jag kommer till att dö av denna förbannade huvudvärk.
Den började komma smygandes för ca 30-60 min sedan och nu för ett litet tag sedan fick jag chansen att ta en treo.
Tror ni att det hjälper?
NEJ!!
Huvudvärken sitter över ena ögat och jag mår illa. *blä*
Tror ni att man är hemma och har slutat för dagen?
NEJ!!! Jag börjar om 9 min igen och jag vill verkligen inte den sista tiden.. Jobbar till 16.15 idag. Jag lovar att de tre sista tim kommer att kännas väldigt långa och att jag kommer till att vara på dåligt humör också.
F*N.

Nej, nu får jag köra igen så jag kan komma till jobbet.
*suckar*

Får stå ut de sista tre tim med tanken om att när jag sedan slutat så ska jag hem och sova/vila 1 tim.
*drömmer mig bort*


image181
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0