Duktiga jag

        Tid: 11:25:12 Datum: 2008-04-27
Städat

Nu när Fatika inte är hemma så tänkte jag att jag skulle passa på och vara duktig, så jag tog fram dammsugaren och har nu dammsugat nästan hela lägenheten. Har två rum kvar.... men i det ena rummet är där tvätt i överflöd så det får vänta och i det andra är det så rörigt att man knappt vet var man ska börja. Det är inte bra och ha ett extra rum för där hamnar allt som man inte vet vart man ska göra av. :-P
Får väl ta ett ryck där inne också en dag så där kan se ut som ett rum man kan vistas i, istället för ett förråd.

Nej, nu ska jag in i affären och köpa mig Ibumetin eller något.
Har ont i magen.
:´(

image200
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0