CSN

        Tid: 15:01:09 Datum: 2008-04-08
Kommer inte på någon lockande och intressant rubrik, så därför blev det bara CSN.
Är hemma nu ett litet tag och egentligen borde jag inte sitta här framför datorn, utan jag borde ligga i sängen och vila då jag haft huvudvärk under dagen och ska på kurs i 3 tim ikväll.
Det ska bli intressant och jag hoppas verkligen att det är intressant också.

Hoppade av studierna ju för ett litet tag sedan ju och då slutar man ju "ta" pengar ifrån CSN och idag kom papper ifrån dem.
*suckar*
Man blir så deppig när man ser skulden man har hos dem och hur länge den kommer att följa med en. Men,men.... vill man utbilda sig... ja, då får man ta det onda med det goda. :P

Tänk om man vore miljonär och inte behövde CSN när man ville läsa vidare.
*drömmer mig bort*
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: mamsen

alltså det där med miljonär låter inte dumt alls

2008-04-09 @ 14:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0