Baby boom

        Tid: 15:51:31 Datum: 2008-04-27
Många bebismagar

Jag har märkt att det är många som går med en bebismage just nu och jag tycker att det ser så mysigt ut. Jag tycker att det är fint med en gravidmage. Jag personligen känner 5 st som ska bebis detta året. Fyra stycken ska ha nu under sommaren och den 5:e ska ha närmare jul. 
Det är så mysigt med alla saker man kan köpa både när man är gravid och när bebisen kommit. Det är kläder, möbler, småsaker m.m. Mysigt och jag längtar tills jag själv är i den situationen. :)

Hittade en sida där man kan hitta en hel del både fina och häftiga saker att köpa, både för den som är gravid och för den som redan fått sin lille. Där finns saker jag skulle vilja köpa redan nu och jag är inte gravid eller har någon liten hemma. :)

  Babyroom.se
KATEGORI » Petra tipsar | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0